Setiap pelanggan yang berurusan dengan kami pasti akan melalui peristiwa yang paling hebat dan tidak dapat dilupakan seumur hidup.

Cahaya Kristal pasti akan majlis yang anda inginkan.

Dipercayai lebih 1,100 pelanggan yang berpuas hati, Cahaya Kristal mampu
membantu anda merealisasikan majlis yang anda idamkan.

0
+
Klien Gembira
Tersenyum lebar setiap klien
0
+
Tempahan Online
Lebih ramai menanti
0
+
Gambar Diambil
Memori yang berkekalan
0
+
Masa diperuntukkan
Memberikan anda kualiti terbaik

Pakej Lengkap Perkahwinan

Merangkumi khidmat gubahan hantaran, andaman & solekan, busana pengantin, dekorasi pelamin terkini, photobooth, serta khidmat jurugambar professional.

Pakej Katering

Perkhidmatan katering untuk majlis perkahwinan, nikah dan pertunangan, majlis korporat serta majlis-majlis lain.
ringgg

Pakej Pelamin & Andaman

Menggenakan gaya solekan natural dan kontemporari kepada bakal-bakal pengantin. Gaya semulajadi ini merupakan intipati utama kami.

Pakej Fotografi & Videografi

Kami akan membantu anda merancang dan membayangkan perkahwinan impian anda dan mengubahnya menjadi realiti.
Segala perkhidmatan yang anda perlukan ada di CAHAYA KRISTAL

Masih tidak yakin dengan kebolehan kami? Jom lihat bukti yang lain.

weds

Siapa Kami?

Kami adalah sebuah agensi pengurusan acara beroperasi di Lembah kelang yang memberikan tumpuan kepada pengurusan majlis perkahwinan, pertunangan, akikah dan majlis-majlis korporat. Kami sentiasa mencari penyelesaian kepada setiap idea yang pihak pelanggan utarakan dan kami zahirkan kepada acara yang gilang gemilang mengikut bajet yang diberikan.

Visi Kami?

Kami memastikan setiap pelanggan yang berurusan dengan kami akan mengalami peristiwa yang paling hebat dan tidak dapat dilupakan seumur hidup.
landing-stars

Apa kata pelanggan kami

Artikel Terbaru Kami

Kenapa Perempuan Obses dengan Bergambar

Perempuan selalu dikaitkan dengan pekara seperti terlampau suke bergambar ,erti kata lain "selfie" . Secara hakikatnya namanya perempuan ,... read more

Kahwin di Usia Muda Apa Kesannya Kepada Kita ?

  Sekarang isu yang tengah menjadi bualan ramai ialah isu berkahwin diusia muda . Dan isu ini mencari perdebatan antara... read more

Ciri-Ciri Lelaki Idaman Perempuan . Lelaki Wajib Ambil Tahu

  Perempuan ni kadang-kadang die bukan nak yang macam dalam drama Korea tu pun , cukup sekadar boleh buat tersenyum... read more

Tips Berjimat Dalam Memilih Barang Hantaran

Banyak yang menganggap bab pemilihan barang hantaran anda isu bukan besar dan ramai juga yang banyak membazir dalam bab... read more

5 Tips Mudah Jimat Berlanja Kahwin yang Ramai Tak Tahu

  Bukak je topik bab majlis kahwin ni , ramai la mula yang garu kepala , dan ada jugak jadikan... read more

Dugaan Bertunang Yang Ramai Ambik Mudah dan Akhirnya …

Ramai antara kita yang mengikat tali pertunangan dalam masa yang ditetapkan ada yang sehingga bertahun tahun lamanya . Ada... read more

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co