Monthly Archives - May 2017

10 Sebab Kenapa Perlu Memilih Kami Sebagai Perunding Perkahwinan Anda.

Orang kata ” Tak kenal maka tak cinta … “. Sebelum anda memilih sesebuah syarikat sebagai perunding perkahwinan dalam menjayakan majlis perkahwinan. Anda perlu lihat dulu 10 sebab di bawah kenapa anda pilih kami. 1) PERUNDING PERKAHWINAN Kami memiliki barisan perunding perkahwinan yang dilatih dalam merancang dan menguruskan majlis perkahwinan. 2) PANDUAN & KHIDMAT NASIHAT Kami mengamalkan perbincangan dalam setiap perkara sebelum sebarang keputusan dibuat agar hasil yang berimpak diperolehi, selain kos yang efektif. 3) ONE STOP CENTRE Lengkap semuanya di dalam satu bumbung. Kami ada butik pengantin sendiri [...]

JODOH ANDA BAKAL CIKGU? 7 TIPS UNTUK ANDA KEKAL BAHAGIA.

1) Betul kan niat dahulu. Adakah anda mencintanya kerana dia adalah seorang cikgu? Atau kebetulan kerjayanya adalah seorang cikgu? Ia dua benda yang berbeda. Cikgu adalah kerjaya. Maka kena cintai kerjaya nya sekali!   2) Sedia “busy” 24/7! Kerjaya cikgu di Malaysia ini dia punya busy lain macam sikit. Dengan program KBAT, I-THINK, Photomaths, Abad 21, PISA, hari sukan, aktiviti kokurikulum dan lain-lain lagi. Selalu hujung minggu memang dekat sekolah lah ceritanya. Sampaikan aktiviti kenduri kendara jiran pun tak sempat pergi. Jadi buat persediaan awal. Jangan marah-marah sampai nak merajuk bagai!   3) Sedia [...]

Pakej Katering Perkahwinan 2017

Masih mencari pakej katering bagi majlis perkahwinan anda ? Adakah anda berada di kawasan Rawang, Gombak, Selayang, Subang, Shah Alam, Sungai Buloh dan kawasan Lembah Kelang ? Kini kami membawakan kepada anda Pakej Katering Perkahwinan dengan harga yang berbaloi lengkap dengan pilihan menu makanan yang sedap-sedap, hidangan makanan pengantin, lengkap dengan peralatan katering serta kelengkapan kanopi atau dewan. Berikut adalah antara dua(2) pakej katering yang wajib anda bakal pengantin memilihnya untuk majlis perkahwinan impian anda :     Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila hubungi [...]

7 Cara Untuk Mengelak Anda Ditipu Oleh Pihak Katering

Selalu dengar kes-kes penipuan yang dilakukan oleh pihak katerer yang tidak bertanggungjawab ? Di sini kami sediakan 7 panduan cara memilih servis katering dan bagaimana untuk elak daripada ditipu oleh mereka yang tidak bertanggungjawab. 1. SEBUTHARGA Sebutharga ialah perkara yang paling penting sebelum berurus niaga lebih terperinci. Dapatkan sebutharga yang lengkap mengenai servis katering yang ditawarkan termasuk jenis makanan, harga makanan dan peralatan yang digunakan. 2. Pilih Katering yang Memberikan Tawaran Menarik Selain daripada harga, pilih katering yang menawarkan tawaran lebih menarik seperti lebihan 10% jumlah makanan [...]

CARA UNTUK MENGIRA BILANGAN TETAMU KE MAJLIS PERKAHWINAN ANDA.

BAGAIMANA CARA UNTUK ANDA MENGANGGARKAN BILANGAN TETAMU YANG HADIR KE MAJLIS PERKAHWINAN ANDA. Kebanyakkan daripada anda susah untuk agak berapa sebenarnya bilangan tetamu yang bakal hadir ke majlis perkahwinan anda. Lebih-lebih lagi sekiranya anda menggunakan khidmat katering dalam menyediakan makanan untuk tetamu anda. Dari pengalaman kami sepanjang kami menjalankan perkhidmatan katering perkahwinan ini, ada je dua hingga tiga kes makanan tidak cukup telah kami tempuhi. Dan yang akan dipersalahkan adalah pihak katering laa iaitu kami ni. Padahal kami sediakan makanan [...]