Ciri-Ciri Lelaki Idaman Perempuan . Lelaki Wajib Ambil Tahu

Ciri-Ciri Lelaki Idaman Perempuan . Lelaki Wajib Ambil Tahu

22089563_1985919034987892_6134158646915735926_n

 

Perempuan ni kadang-kadang die bukan nak yang macam dalam drama Korea tu pun , cukup sekadar boleh buat tersenyum da bersyukur panjang .

Disini admin nak sharekan sedikit perkongsian Ciri-ciri lelaki idaman wanita.

21765168_1988376464742149_540552081387048000_n

1. Menjadi Pendengar yang Setia
Menjadi pendegar yang baik bunyi macam mudah tapi bila kita lama bersama pasangan kita , kadang isu ni pun boleh menjadi sebab untuk bertengkar .

Menjadi peendegar yang setia ,ialah ciri penting yang selalu perempuan harapkan . Kadang perempuan ni dengan meluah , bercakap dan bercerita boleh kurangkan stress mereka . Jadi pahamilah dan jadilah pendengar yang setia.

21616399_1982219362024526_8808470913362097189_n

2. Bertanggungjawab

Mencari yang hensem segak bergaya tu mungkin banyak , tapi sikap bertanggungjawab ni bukan sesuatu yang kita boleh gilap dan asah . Ianya datang dari diri sendiri . Bertanggungjawab dari segi apa ? Dari segala aspek , keluarga , kerjaya , kawan-kawan , agama .

Bunyi senang kan , tapi nak melaksanakan bukan semudah A,B,C .

3. Sopan dalam bercakap

Bak kata pepatah terlajak perahu boleh diundur , terlajak kata badan binasa . Macam ni jugak la kita semua dalam rutin harian kadang-kadang tanpa kita sedar , apa yang keluar dari mulut kita ni tak mengambarkan diri kita .

Bersopan lah dalam bercakap , hati perempuan ni macam tisu , kadang kita rasa ianya gurauan tapi sapa tahu ianya mengguris perasaan mereka .

23319399_2002844973295298_22202914123431506_n

4. Bertolak Ansur

Lelaki yang bertolak ansur memang nampak sangat charming dimata perempuan . Terkadang kita jumpa yang terlampau berpegang pada pendirian dan ego mereka , sehingga susah nak bertolak ansur .

Jadi jumpa lelaki yang bertolak ansur memang menjadi idaman mana-mana perempuan .

5. Rajin

Rajin juga andalah ciri ciri penting yang perempuan cari dalam lelaki . Bukan sekadar rajin bekerja , rajin membantu dalam urusan harian juga adalah menjadi idaman perempuan .

Lelaki yang ringgan tulang ni memang nampak “sexy” .

 

Semoga dengan sedikit perkongsian ini dapat memberi manfaat untuk kita semua .

Share this post

Leave a Reply